uncategories

kerana mulut badan binasa…

blog
untuk paparan lebeh luas tekan sini

tak sangka kekadang benda yang kita anggap gurauan boleh jugak sakitkan hati orang lain yang kita tak perasaan…semalam tengah surf blog feveret aku terjumpa plak artikel nie…makan dalam jugak pengertian cerita hidup dia nie..nyaris jugak nak titiskan air mata….

kalau di ungkit kisah silam hidup aku nie…memang gelap jugak aku rasa balasan yang akan aku terima nie..bukan jer kutukan membina..tumbukan laju pon aku penah lontarkan kepada kawan-kawan sebagai tanda gurauan(ganas jugak aku nie)…tapi aku dah insaf sekarang..dan dah pandai berkata manis, hormat orang tua dan senangi lah oleh masyarakat..kehkeh!

memang dulu aku tak percaya sangat kesan-kesan macam nie…sampai satu masa dulu.. penah jugak aku bagi ayat sindiran kat kawan sorang nie..perghh!! sekejap jer tuhan nak bagi pengajaran…allah maha berkuasa..

pada kengkawan yang penah aku guris perasaan secara formal mahupun secara tersirat aku mintak maaf..dari hujung rambut ke hujung kaki(mcm hari raya plak..kehkeh)…kiss skett..hahaha

notekaki: saper yg penah kutuk aku tue…kalau nk mintak ampun..bawak-bawak la kfc ker…bigmac ker…baru lembut sket hati aku nie..kehkeh

2 thoughts on “kerana mulut badan binasa…

Leave a comment