uncategories

Warna- warni di taman lampu

Location : I-city commercial park,Sec 7,Shah alam

neon2 di i-city

neon2 di i-city

neon2 di i-city

neon2 di i-city

neon2 di i-city

neon2 di i-city

neon2 di i-city

neon2 di i-city

Port lampu-lampu nie meriah jugak sejak menjak nie..mungkin khabar angin nya dah tersebar luas ke lembah klang nie…kalau yang mana tak pernah datang tempat nie datang lah …free jer masuk …lokasi nya pulak berhampiran dengan pintu masuk uitm shah alam…dari tol sg rasah pon dah buleh tengok-tengokk…

setakat nak berkelah kerr…berfoto, berdansa kat celah-celah pokok nie tak der hal punya…takder sapa-sapa nak marah….jangan berlaku adegan panas sudah…hehehe…

Advertisements

3 thoughts on “Warna- warni di taman lampu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s