uncategories

Fiesta hari itu..

ballon

crop factor

memories

crew

when darth can't fly

end party

lucas

flawless future

ro3

kemeriahan pesta belon-belon panas nie melebihi dari tahun lepas..macam biasa jalan jammed menjadi acara utama kat putrajaya nie…tak kurang jugak yang memandu secara aggresif…banyak lagi yang perlu di baiki sifat-sifat rakyat malaysia nie…ok lah aku malas nak komen lebih lanjut masalah peribadi mereka nie..kat sekolah dah ajar dah macam mana nak menghormati orang tua…kehkeh

Melalui pengalaman dari tahun lepas..acara belon-belon nie tak adalah ‘happening’ mcm tahun nie..nak jalan pon susah..penuh dengan lautan manusia ..tapi takper lah sesekali diorang nak joli-joli bersama family..

Bagi aku tahun nie tak berapa menarik..banyak perancangan tak menjadi..mungkin kerana faktor alam..aku pun tak banyak shoot sekadar melepaskan batu di tangga jer..boleh tahan jugak ramai aku perhatikan pengguna dslr skrg nie..tak lama aku lepak kat situ lepas tu aku balik layan nasi goreng ketam kat william lg best….

One thought on “Fiesta hari itu..

Leave a Reply

